Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Stets O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Krykavskyi Ye. V. 
Modern Internet technologies in market promotion of dairy products and milk [Електронний ресурс] / Ye. V. Krykavskyi, O. M. Stets // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 2. - С. 39-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Stets O. 
Еffectiveness of Innovative Value-Oriented Marketing Solutions on Dairy Market [Електронний ресурс] / O. Stets, Ye. Krykavskyy // Economics, entrepreneurship, management. - 2017. - Vol. 4, Num. 1. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2017_4_1_5
It has been found that optimum distribution of incomes has undergone certain transformational changes in current market conditions. Thus, internationally, the largest share of income (60 %) is the salary, while in Ukraine it makes only up to 35 % of the total income. Other 65 % comes from other sources. The purchasing power of the population is an important factor. In general, it has been proved (based on the average salary) that Ukrainians spend more than 50 % of their income on food. Main suppliers and brands operating on the Ukrainian dairy products market (Molokiya, Yagotynske, Bila Linia, Voloshkove Pole, Slovianochka, Activia, Prostokvashino, Galychyna) have been assessed under such criteria as target audience, consumption purpose and product value. It has been established that there is a segment of premium goods consumers on the milk market who are ready to pay more for high quality products. The expediency of introducing non-traditional methods of competition on the fast moving consumer goods markets has been substantiated. The most common example of such market is the market of dairy products, which are reasonably priced and have high level of nutrients, ensuring proper, normalized human diet. The effectiveness of implementing innovative solutions to the marketing-mix development has been identified, the solutions focusing on such human values as natural and healthy food, environmentally friendly attitude (Fresh Milk technology, Pure-Pak Sense Aseptic packing). It has been established that due to active use and modification of traditional marketing tools, Ternopil Dairy Factory PJSC (Molokiya) showed impressive results as for the market share and geographic coverage of the market. The basis of these decisions was valueoriented approach, i.e. focusing marketing activities not only on the product and the customer, but also on the traditional human values that are often not directly related to any goods or consumers. These are the following three topical areas: in the product policy - creation and/or modification of the products included in the healthy food diet with maximum preservation of natural properties; in the distribution policy - dramatic shortening of the production-consumption cycle, resulting in a very slight loss of natural properties, thus, radical reduction of the requirements for protective functions of packaging; in the distribution policy - maximum convenience of dairy products complete use and packaging recycling.
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.489 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Vitenbek M. 
Economic-mathematical modeling of the efficiency growth of the agrarian sector of the Ukrainian economy [Електронний ресурс] / M. Vitenbek, O. Stets // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 536-545. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_61
Проаналізовано усі етапи виробництва як сировини, так і готової продукції сільського господарства, що є характерними для сучасного сільськогосподарського виробничого процесу України. Розглянуто як зовнішні, так і внутрішні фактори, що впливають на первинне та вторинне виробництво сільськогосподарської продукції. Також розглянуто ринки збуту сільськогосподарської сировини та готової продукції, а саме національний та міжнародний ринок товарів сільського господарства. За результатами аналізу побудовано економіко-математичну модель виробництва та переробки сільськогосподарської продукції як єдиної економічної системи, з урахуванням вимог кожного з виділених етапів. Кожен з 5 виділених етапів виробництва був описаний за допомогою математичних формул. Для деяких з етапів використано мультиплікативною виробничою функцією Кобба-Дугласа, модернізовану під специфіку сільськогосподарського виробництва. Функція, що була використана, враховує вплив земельного фактора на валове сільськогосподарське виробництво, наряду з класичними факторами праці та капіталу. Поставлена та вирішена проблема підвищення ефективності сільськогосподарського сектора економіки України. Використання цієї економіко-математичної моделі виробництва при розробці сільськогосподарської політики та макроекономічному плануванні надасть змогу розглянути зміни в економіці сільськогосподарської та переробної промисловості, оцінити можливі наслідки нових видів діяльності у державній економічній політиці, вивчити необхідний ступінь свободи їх реалізації та провести моніторинг довгострокових негативних та позитивних тенденцій у виробництві та переробці сільськогосподарської продукції. Також, завдяки цій моделі, можна збільшити обсяг валютних надходжень, які, у свою чергу, можуть використовуватись як інвестиції не тільки у сільськогосподарську, а і в інші галузі національної економіки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.076 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Zadko K. 
Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model [Електронний ресурс] / K. Zadko, O. Stets // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 557-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_63
Розглянуто становище електронної комерції та електронного бізнесу в умовах сучасної економіки України. Актуальність даного дослідження сьогодні особливо висока, адже успіх електронного бізнесу залежить насамперед від запровадження інноваційних проектів заснованих на економіко-математичному моделюванні діяльності субієктів електронного бізнесу. Запропоновано використання ймовірнісної моделі для моделювання діяльності суб'єкта електронного бізнесу математичну модель С. Пателя та А. Шліжпера, яка будується на основі простої ймовірнісної моделі та враховує деякі психологічні ефекти поведінки споживача при виборі товарів на ринку. Розглянуто наступні ефекти: ефект мінімізації шкодування, ефект оцінки важливості якостей та властивостей, ефект мінімізації відстані до середнього товару. Дослідження базуються на вивченні робіт вчених-економістів, на узагальненні та комплексному аналізі вітчизняних та закордонних досліджень поведінки споживачів у розрізі e-commerce. Серед методів, застосованих при дослідженні можна виокремити такі як спостереження, аналізу та синтезу, метод моделювання. При визначенні ймовірності вибору платформи у даній моделі використовується функція корисності. На основі матриці ймовірнісних переходів побудовано модель вибору споживачів між двома платформами електронної комерції. Запропоновано використання даної моделі для вибору компаніями платформ щодо здійснення своєї діяльності, а також для оцінки діяльності власне Інтернет - платформ в цілому. Результатами моделювання є прогноз розподілення долі ринку між конкурентами. В ході дослідження виконано наступні завдання: вивчено стан ринку електронної комерції в Україні; досліджено поведінку суб'єкта електронного бізнесу; зібрано та опрацьовано статистичну інформацію, стосовно об'єкта дослідження; побудовано модель поведінки Інтернет-споживачів за допомогою обраної моделі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.218 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Hadrian P. 
The possibilities of using audit as a tool of marketing control: the case of a Polish and Ukrainian company [Електронний ресурс] / P. Hadrian, O. Stets // Management and entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2020. - Vol. 2, numb. 2. - С. 79-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/meu_2020_2_2_12
Розглянуто питання маркетингового контролю. Мета роботи - показати на основі проаналізованих підприємств можливості фактичного використання маркетингового аудиту як інструменту стратегічного контролю маркетингу. Як відправну точку для висновків було зроблено посилання на обговорення в літературі поглядів про маркетинговий аудит (їх можна розглядати як моделі концептуального, структурного або процесного характеру) та внутрішній аудит. Як приклад можливості належної практики використання аудиту в управлінні бізнесом маркетингова компанія описує діяльність, яка здійснюється в Польщі (Grupa Azoty SA) та Україні (ПрАТ "Тернопільський молокозавод"). Дієва система контролю визнана одним із гарантів ефективності управлінських завдань, які виконуються як частина кожної функції в організації, в т.ч. маркетингової. Контроль маркетингу вказує на різний ступінь використання, ефективності та результативності, тим самим визначаючи необхідність розподілу ресурсів, підключення різних видів діяльності, змінюючи обсяг та інтенсивність діяльності, стаючи таким чином одним із ключових факторів, що визначають рівень ефективності управління маркетингом. Це викликає інтерес до цього питання як теоретично, так і практично. Потреба та важливість, підкреслені в публікаціях щодо управління маркетингом, проведенню стратегічного контролю, спонукало провести дослідження, присвячені використанню маркетингового аудиту на практиці - один із значних інструментів для цього - рівень контролю. Мета дослідження - навести практику використання аудиту в маркетинговому контролі на прикладі двох компаній - Grupa Azoty SA та ПрАТ "Тернопільський молокозавод". Дослідження базується на теоретичних концепціях використання аудиту маркетингу, який можна трактувати як модельний погляд (хоча безпосередньо, ці пропозиції не розглядали як моделі). Для того, щоб описати ці концепції, базувалися на методі систематичного аналізу наукових баз даних Scopus, Web of Science та Ebsco.
Попередній перегляд:   Завантажити - 357.686 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Serafimov V. 
Seaports in the BRI: Challenges, Solutions and Emerging Regulations [Електронний ресурс] / V. Serafimov, O. Stets, A. Shkolyk // Lex Portus. - 2021. - Vol. 7, Iss. 5. - С. 14-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LP_2021_7_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 700.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Busakevych A. 
Honouring the memory of the holocaust victims: legislative settlement problems in Ukraine [Електронний ресурс] / A. Busakevych, O. Stets, N. Barabash // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2019. - № 8. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjiu_2019_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського